forumnju z rachunkiemusługiSieć komórkowa niedostępna

Sieć komórkowa niedostępna

 

Sieć komórkowa niedostępna (2015-09-11 11:14)

Mam problem wykonywaniem i odbieraniem połączeń (smsy również), ponieważ pojawia się komunikat "Sieć komórkowa niedostępna". Takie coś zdarza mi się cyklicznie w ciągu dnia, nieregularnie, w różnych godzinach. Co ciekawe internet działa mi w tym czasie normalnie.

Dodam, że telefon zresetowałem do ustawień fabrycznych, ale nie ma żadnej poprawy.

 Czy ktoś miał już taki problem?

 

Sieć komórkowa niedostępna (2015-09-13 14:02)

Spróbuj na innym telefonie, bo może Twój telefon szwankuje. Jak na innym telefonie będzie to samo to pozostanie wymiana karty SIM na nową. W twoim interesie będzie to załatwić tak, aby wymiana była gratis, bo za opłatą 25zł to chętnie Ci wymienią bez żadnej dyskusji.

Ewentualnie napisz w pierwszej kolejności reklamację i zobacz co z tego wyjdzie.

[edytowane przez nju_klient o 14:03 w dniu 2015-09-13]
 

Sieć komórkowa niedostępna (2015-09-20 16:19)

Problem faktycznie leży po stronie Orange. Np. dla lokalizacji w pow. strzeleckim (woj. opolskie) występują problemy z zasięgiem i jakością wszystkich usług. Bez różnicy czy przełączymy się na 2G/3G/4G. Otrzymałem odpowiedź na infolinii, że pracują nad tematem i może to potrwać do 4 miesięcy!!

Objawy: Zanikający zasięg, połączony z siecią Orange ale dostępne tylko połączenia alarmowe (!?), nawiązanie połączenia po czym słychać tylko jednego rozmówcę, działająca transmisja danych jednak połączenia głosowe już nie, komunikat o błędzie połączenia podczas wybierania numeru itd, w skrócie cyrk na kółkach.

Posiadam prywatny telefon w nju oraz dwa służbowe (plus i t-mobile), więc sprawdziłem temat na wszystkie możliwe sposoby - wykluczyłem problemy z aparatem itd. Mam nadzieję, że ktoś ustosunkuje się do problemu, bo jeśli ta sytuacja ma trwać tak długo, to ja dziękuję. Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy ja albo ktoś z moich bliskich będzie potrzebował się pilnie skontaktować ze mną i usłyszy w słuchawce tylko "abonent jest poza zasiegiem...", a ja w błogiej nieświadomości widzę u siebie zasięg na wszystkie kreski.

pozdrawiam

 

Sieć komórkowa niedostępna (2015-09-29 22:24)

@adam11 jeśli problem u Ciebie jest poważny i wyjątkowo uciążliwy to nie pozostaje nic innego jak migracja do innej sieci. W Nju nie ma cyrografu, także nie jesteś związany umową np. na 2 lata, więc luzik.

odpowiedź

Sieć komórkowa niedostępna | adam11 (20.09.2015, 16:19)

Problem faktycznie leży po stronie Orange. Np. dla lokalizacji w pow. strzeleckim (woj. opolskie) występują problemy z zasięgiem i jakością wszystkich usług. Bez różnicy czy przełączymy się na 2G/3G/4G. Otrzymałem odpowiedź na infolinii, że pracują nad tematem i może to potrwać do 4 miesięcy!!

Objawy: Zanikający zasięg, połączony z siecią Orange ale dostępne tylko połączenia alarmowe (!?), nawiązanie połączenia po czym słychać tylko jednego rozmówcę, działająca transmisja danych jednak połączenia głosowe już nie, komunikat o błędzie połączenia podczas wybierania numeru itd, w skrócie cyrk na kółkach.

Posiadam prywatny telefon w nju oraz dwa służbowe (plus i t-mobile), więc sprawdziłem temat na wszystkie możliwe sposoby - wykluczyłem problemy z aparatem itd. Mam nadzieję, że ktoś ustosunkuje się do problemu, bo jeśli ta sytuacja ma trwać tak długo, to ja dziękuję. Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy ja albo ktoś z moich bliskich będzie potrzebował się pilnie skontaktować ze mną i usłyszy w słuchawce tylko "abonent jest poza zasiegiem...", a ja w błogiej nieświadomości widzę u siebie zasięg na wszystkie kreski.

pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies