masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Problem faktycznie leży po stronie Orange. Np. dla lokalizacji w pow. strzeleckim (woj. opolskie) występują problemy z zasięgiem i jakością wszystkich usług. Bez różnicy czy przełączymy się na 2G/3G/4G. Otrzymałem odpowiedź na infolinii, że pracują nad tematem i może to potrwać do 4 miesięcy!!
Objawy: Zanikający zasięg, połączony z siecią Orange ale dostępne tylko połączenia alarmowe (!?), nawiązanie połączenia po czym słychać tylko jednego rozmówcę, działająca transmisja danych jednak połączenia głosowe już nie, komunikat o błędzie połączenia podczas wybierania numeru itd, w skrócie cyrk na kółkach.
Posiadam prywatny telefon w nju oraz dwa służbowe (plus i t-mobile), więc sprawdziłem temat na wszystkie możliwe sposoby - wykluczyłem problemy z aparatem itd. Mam nadzieję, że ktoś ustosunkuje się do problemu, bo jeśli ta sytuacja ma trwać tak długo, to ja dziękuję. Nie wyobrażam sobie sytuacji, kiedy ja albo ktoś z moich bliskich będzie potrzebował się pilnie skontaktować ze mną i usłyszy w słuchawce tylko "abonent jest poza zasiegiem...", a ja w błogiej nieświadomości widzę u siebie zasięg na wszystkie kreski.
pozdrawiam