Zmiana numeru telefonu w abonamencie – ile kosztuje?

Zmiana numeru telefonu jest u nas równie prosta, co korzystanie z naszej sieci. I to nie tylko w ofercie nju komórkowy, ale również w abonamencie. Wszystko załatwisz online, bez konieczności dzwonienia na infolinię (ale jeśli chcesz z nami pogadać, to zapraszamy!) czy wychodzenia z domu. Wystarczy Ci tylko kilka wolnych minut, dostęp do internetu i smartfon lub komputer. Przeczytaj, jak zmienić numer krok po kroku – i ile to kosztuje!

Jak zmienić numer w nju mobile?

Zmiana numeru telefonu w nju będzie zdecydowanie najłatwiejsza przez internet, gdy zlecisz ją po zalogowaniu się do swojego konta na portalu njumobile.pl. Jeśli jeszcze go nie masz, to cały proces trzeba będzie zacząć od rejestracji – zajmie Ci on dosłownie chwilę. OK, konto jest, logowanie jest – co zrobić dalej?

W kolejnym kroku wybierasz opcję moje dane, po czym przechodzisz do zakładki kontakt. Następnie wypełniasz krótki formularz kontaktowy, w którym podajesz między innymi swój aktualny numer telefonu – i wysyłasz zlecenie do realizacji. A później czekasz już tylko na wprowadzenie przez nas zmiany, której potwierdzenie prześlemy SMS-em albo mejlowo.

I gotowe! Cieszysz się już świeżym numerem telefonu, a pozostałe elementy Twojej umowy abonamentowej pozostają bez zmian, w tym takie jak staż w sieci i związane z nim korzyści. Zmieni się jednak Twój login do konta na portalu njumobile.pl, ale ponowna rejestracja nie będzie konieczna.

Przeczytaj również: Jak sprawdzić swój numer telefonu?

Ile kosztuje zmiana numeru telefonu na abonament?

Warto wiedzieć, że usługa zmiany numeru telefonu jest płatna. U nas opłata wynosi 50 zł i w przypadku abonamentu jest doliczana do kolejnej faktury za Twoje usługi. Nie musisz zatem płacić za nic z góry czy opłacać dwóch faktur z osobna. Jak zatem widzisz, zmiana numeru telefonu w abonamencie jest naprawdę prosta i wiąże się z absolutnym minimum formalności!

To też może Cię zainteresować: Kiedy warto wymienić telefon na nowy?

Przeniesienie numeru do nju mobile

A może interesuje Cię zachowanie obecnego numeru telefonu, ale zmiana operatora? I w tym przypadku z nami załatwisz wszystko błyskawicznie online. Zacznij od wybrania oferty – ale nie wypowiadaj jeszcze umowy u poprzedniego operatora. W ogóle tego nie rób: zrobimy to za Ciebie, po co masz marnować swój czas i nerwy!

Do wyboru masz trzy opcje w abonamencie różniące się między sobą liczbą gigabajtów, które dostajesz w planie, a także liczbą GB za staż (im dłużej z nami zostaniesz, tym więcej będziesz mieć GB w planie!) czy GB w roamingu na terenie Unii Europejskiej. No i, oczywiście, ceną. Pamiętaj, że w każdym z planów przy przeniesieniu numeru dostajesz od nas 3 miesiące za 0 zł! OK, co dalej?

W kolejnym kroku wypełniasz krótki formularz. Jedną z ważniejszych danych, o których wprowadzenie Cię w nim poprosimy, jest data zakończenia umowy u obecnego operatora. Jeśli przypadkiem wskażesz zbyt wczesną, to przeniesienie numeru może się wiązać z nałożeniem przez Twojego operatora kary za przedwczesne zerwanie umowy. Datę tę możesz znaleźć na umowie, której dotyczy – warto poświęcić chwilę na jej odnalezienie lub kontakt z operatorem, jeśli nie masz dostępu do dokumentu.

Następnie otrzymujesz od nas mejlowo wzór umowy, dzięki czemu możesz się z nią zapoznać, zanim jeszcze dotrze do Ciebie umowa właściwa, którą dostarczy kurier w ciągu 5 dni roboczych wraz z kartą SIM. Do momentu przeniesienia Twojego numeru, będzie to SIM-ka tymczasowa, z której możesz jednak korzystać (w planie nju podstawowy: za darmo). A o momencie oficjalnego przeniesienia, które nastąpi po zakończeniu Twojego zobowiązania wobec obecnego operatora, poinformujemy Cię mejlowo albo SMS-em, tak, jak będzie Ci wygodniej. I tyle!

Dowiedz się również: Subskrypcja – co to jest i jak działa?