obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

Zwrot środków pozostałych z doładowań w nju na kartę

Od kiedy mogę wystąpić z wnioskiem o zwrot środków? O zwrot jakich środków mogę wnioskować? Jak mogę wystąpić o zwrot środków? Jakie dane muszę podać we wniosku? Czy poniosę opłatę? Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać zwrot? W jakim czasie otrzymam zwrot? Formularz zwrotu środków

    • Od kiedy mogę wystąpić z wnioskiem o zwrot środków?

      Zwrot środków dostępny jest od 15.02.2021 r.

    • O zwrot jakich środków mogę wnioskować?

      Możesz wnioskować o:

      • środki, które pochodzą z doładowań (znajdujące się na koncie głównym), które zostaną zablokowane od 15.02.2021 r.
      • zwrot nie dotyczy bonusów przyznanych w ramach promocji albo usług

      Zwrotowi nie podlegają bonusy przyznane w ramach promocji albo usług.

      Jeśli środki zostały anulowane przed 15.02.2021 r. to nie ma możliwości ich zwrotu.

    • Jak mogę wystąpić o zwrot środków?

      Zwrot środków prepaid możesz otrzymać po złożeniu dedykowanego wniosku o zwrot niewykorzystanych środków.

      Wniosek można złożyć:

      • poprzez formularz elektroniczny dostępny poniżej,
      • osobiście w autoryzowanych salonach Orange Polska.
    • Jakie dane muszę podać we wniosku?

      • numer telefonu, którego dotyczy zwrot środków
      • numer karty SIM dla powyższego numeru telefonu
      • imię i nazwisko
      • PESEL (dla obywateli polskich) lub numer dokumentu podanego przy rejestracji numeru na kartę (dla obcokrajowców)
      • numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce
      • adres e-mail
    • Czy poniosę opłatę?

      • tak, koszt zwrotu środków wynosi 20 złotych
      • obowiązuje zasada 1 numer telefonu = 1 wniosek = 1 opłata

      Opłata zostanie pobrana od kwoty "do zwrotu".

    • Jakie warunki trzeba spełnić, aby otrzymać zwrot?

      O zwrot możesz wnioskować gdy:

      • przenosisz numer do innego operatora ( wniosek możesz złożyć w ciągu 30 dni od przeniesienia numeru do innego operatora lub do 30 dni od końca okresu ważności połączeń przychodzących)
      • dokonasz wewnętrznej migracji do Orange postpaid lub nju postpid lub Flex
      • wygasło Ci konto – nie możesz odbierać ani wykonywać połączeń
      • numer na kartę w chwili złożenia wniosku ma co najmniej 6-miesięczny staż w nju na kartę
      • masz na swoim koncie więcej niż 20zł
      • numer jest zarejestrowany na osobę prywatną, nie na firmę
      • wniosek o zwrot środków z konta nie był już składany na danym numerze telefonu
    • W jakim czasie otrzymam zwrot?

      Najpóźniej do 30 dni od złożenia wniosku zwrócimy pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

    • Formularz zwrotu środków

      Formularz zwrotu środków znajdziesz TUTAJ.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?