masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam taki sam problem, brak możliwości rejestracji przez internet. Zgłaszałem do obsługi klienta ale byli ciężko zdziwieni;)
Nie chce zakładać nowego wątku o podobnym charakterze, więc podpytam w tym:
Zgubiłem wczoraj telefon. Mniejsza z aparatem, chodzi bardziej o numer który miałem od 15 lat. Gdybym wcześniej zarejestrował kartę SIM w nju, to nie byłoby problemu - duplikat kosztuje 25 zł, ale tego nie zrobiłem. Mogę się zarejestrować przez wysłanie formularza ale tutaj jest pole numer karty SIM - a ja tego numer nie mam, bo kartę straciłem. Da się coś z tym zrobić?