masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
no i kibel,po 6 dniach bez pożerania 2 gr,znowu się zaczeło
a mi się wydaje,że to wina operatora,,,,,,,,,,telefon<span > Sony Z1 - ja mam to samo t.j. miałem wrzesień i październik 2014r. złożyłem reklamacje i potem było wszystko ok. i znowu się zaczeło styczeń-marzec 2015r.,zgłaszałem reklamacje i miałem głupie odpowiedzi,że mam wyłączyć transfer danych,co zrobiłem w pierwszej kolejnościu już dawno,mi pobierał internet chociaż wszystko jest wyłączone samoczynnie szczególnie w nocy co 1-2 godziny po 0,02 zł na początku marca się wkurzyłem i skoro płacę za coś z czego nie korzystam wziąłem sobie na zamianę pakiet za 39 zł i o dziwo od tego czasu nie zżera mi internet 2 gr chociaż usługa jeszcze nie jest aktywna /termin aktywacji określono na 2 tygodnie/i nadal korzystam z oferty za 29 zł,,,,,czyżby jakiś zbieg okoliczności,czy oni faktycznie nabijają sobie kabzę na klientach na lewo