masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Są trzy słupki. Zrobiłam testowe połączenie - nalicza się na abonament. Wszystko ok :-) Bardzo dziękuję za pomoc!
to jest odpowiedź na post:
Możesz, sprawdź czy w zakładce "moje konto" przy aktualnym planie taryfowym masz opcję "zmień", jesli tak to klikasz tam i zmieniasz na nju buzz, jeśli nie ma tam tej opcji to trzeba wysłać zgłoszenie do OK Nju lub zadzwonić do nich i poprosić o zmianę taryfy.
Dzięki za pomoc. Faktycznie jest taka możliwość - już dzisiaj taryfa po zalogowaniu jest zmieniona na nju buzz, ale... Nie wiem czy jest aktywna i czy mogę już rozmawiać bez limitów? nie otrzymałam żadnego smsa ani maila z informacja o zmianie taryfy :-(
bez.faktury, może małe ostrzeżenie napiszesz dla potomności na czym poleciałeś? :-)