masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
<BR>pytanie do obsługi <BR>
<BR>aktywowałem kartę na stronie <span >www.njumobile.pl/aktywacja wszystko poprawnie przeszło tylko tyle ze już czekam 3 dzień a karta dalej jest nie aktywna wyłączam i włączam tel co dziennie i nic wyskakuje inf ze nie powiodła się rejestracja karty sim, co to może być???</span><BR>
<BR><span >cytat]wejdź na strone: http://www.njumobile.pl/aktywacja. Tam wpisz kod aktywacyjny (dostałaś go w jednym z maili po zamówieniu nowego numeru) a następnie wpisz caly nr karty sim (masz go na dużej plakietce, z której wyłamałaś kartę SIM. Następnie trzeba poczekać (ponoć nawet kilka godzin), wyłączyć i włączyć telefon i...gotowe :)</span>
[/cytat]