masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Czyli nie jest to stała oferta ? Po ogłoszeniu zakończenia plus 187 dni ma być po staremu ? Czy tak mam to rozumieć? Hmmm. No ale to i tak lepiej niż w "t-mobilu na kartę" gdzie brak doładowania konta w odpowiednim czasie powodował usunięcie środków które jeszcze na owym koncie były ! To dopiero jaja! Raz przepadło (zakosili mi) około 9 zł ... następnym razem było to 24zł i wtedy wywaliłem kartę sim do pieca. Myślę że TU będzie lepiej. Pozdrowionka !
Wystarczy wejść kolejno : moje konto ; mój profil ; moje zgody . Następnie nie wyrażasz zgody na poszczególne propozycje : kontaktu marketingowego , sprzedania Twoich danych innym firmom, kontaktu przez inne podmioty z Grupy Kapitałowej itd. Poczytaj , a się dowiesz !