masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam. Ja dziś otrzymałam kartę sim z nowym numerem i informacją by ją aktywować na stronie nju, tak jak piszecie, jednak po włożeniu jej do telefonu dostałam wiadomość że trzeba włączyć i wyłączyć telefon by dostać aplikację nju mobile, tak też zrobiłam i od razu po tym zdarzeniu mogę używać tel. Natomiast próba aktywacji na stronie kończy się informacją o błędnym numerze aktywacyjnym. Na pewno nie jest błędny!<br>Więc teraz już nie wiem, albo wprowadzają w błąd (ale po co?) albo nagle zmieniły się zasady aktywacji...?