masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ogólnie jestem zadowolony z uslug nju. Przenioslem numer z abonamentu orange na umowe z rachunkiem nju. Klopot w tym ze bylem abonentem orange do 24.07. Tymczasem fakture z nju mobile otrzymalem juz 14.08 za okres od 14.07-13.08. Zlozylem reklamacje i czekam na rozpatrzenie. Termin platnosci mojej fv. uplywa 28.08 - w tej sytuacji nie wiem czy mam im to zaplacic czy czekac na kontakt ?