masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
U mnie od dobrych dwóch tygodni nadal nie działa, mimo wielokrotnego zgłoszenia zarówno przez FB jak i przez formularz tu na stronie. Na razie nie dzwoniłem, bo nie będę płacił dodatkowo 5 PLN tylko po to aby móc sobie uruchomić dodatkowe (płatne!!!) usługi i co prawda nie mam internetu teraz w komórce, ale nie dam dla zasady się zrobić w bambuko. Od jutra zaczynam zmasowany atak na stronie FB i zaczynam odradzać znajomym obsługę klienta w nju, bo to jednak trochę niepoważne jest. Widząc po wpisach nie jest to jednostkowy problem, więc jakby tylko zamieścili ogólną info, że wiedzą o tym i pracują nad tym to by już było coś a tak to udają że nic się dzieje.