masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
U mnie ta sama sytuacja co u kolegi wyżej.Pakiet 700 mb wykupiony 18 kwietnia, do tej pory nie jest widoczny na pasku stanu konta,reklamacja złożona , jest tylko informacja , ze jest włączony, a dane naliczane są moi z abonamentu. Czyli 2 razy muszę płacić. CO jest?y Nju powinno bardziej klarownie zorganizować zasady pakietów. Powinnyśmy mieć wybór wyłączenia sobie usługi internetu abonamentowego i byłby spokój , jak się chce internet, to wykupuje się pakiet i żadnych niespodzianek...Jak uważacie?
U mnie ta sama sytuacja , co u kolegi 18.04 aktywowany pakiet 700mb a nalicza mi dane z abonamentu. Ponadto nie ma go widocznego w informacji o posiadanych środkach do wykorzystania . Złożyłem reklamacje i brak odzewu...Co jest grane? ps. Przy posiadanym , wykupionym pakiecie np 700 mb..opłaty za dane sms z bramki sms sa naliczane z pakietu , czy ze środków abonamentu, pomimo wykupionego pakietu danych?