masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
aktywowałam usługę "im dłużej tym lepiej" i mam 7,5 GB. Zmieniłam też ofertę na "jeden na wszystko" i od przyszłego miesiąca rachunki powinny być nareszcie o wiele mniejsze ;)
Dzięki serdeczne za pomoc! :)
dziękuję za odpowiedzi,
tak ja jestem posiadaczem numeru głównego i w ofercie nju buzz mam dodatkową usługę "do komórkowych za 19zł" innych usług nie aktywowaliśmy.
Czyli jeśli teraz aktywuję jedną z usług to na dodatkowym numerze też będzie trzeba ją włączyć?