masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Bardzo mi pomogły informacje wyczytane na tym forum. Mam tylko jedno pytanie dotyczące następującego fragmentu: "Jeśli chcesz od razu po podpisaniu umowy 
korzystać z nielimitowanych rozmów, sms-ów i internetu zmień plan zerowy
 na nju z rachunkiem wcześniej niż nastąpi przeniesienie Twojego numeru 
do nju mobile. Aby to zrobić zaloguj się na portalu njumobile.pl. Następnie w zakładce moja oferta wybierz zmień ofertę." NIE MOGĘ ZNALEŹĆ ZMIEŃ OFERTĘ w zakładce Moja oferta. Bardzo proszę o pomoc w jej odnalezieniu.