masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam podobny problem. Na drugim telefonie (ten sam model inna sieć) wszystko szybko działa. W nju od niedawna bardzo wolny internet . Albo w ogóle nie ładuje albo po minucie zaczyna wgrywac strone.. Wszystkie kroki jakie wymieniono wykonałem. Śmieci nie mam żadnych. Prosze o indywidualne zweryfikowanie ustawień mojego konta. Ponadto od kilku dni po wykonaniu telefonu ja słyszałem rozmówcę a on mnie nie.
to jest odpowiedź na post:
nju im dłużej tym gorzej.. ;( mam podobnie jak poprzednicy. od jakiegoś czasu problemy z internetem, bardzo wolne łącze mimo, że jestem już od 1,5 roku. Wcześniej osiagałem prędkość około 10-20mb/s teraz trudno przekroczyć 1 mbs. Przecietnie to 0,3-1.2 mbs. To jakaś kpina. Żeby załadować stronę trzeba odświeżyć 3 razy aż załapie.. Jestem w zasięgu LTE (co najmniej dwie -trzy kreski) i nic to nie daje. Wygląda na politykę firmy..