masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
https://i.ibb.co/Ms9XsVZ/Screenshot-2021-07-22-17-38-48-950-com-opera-browser.jpg
Konto zostało doładowane za 30zl i całość została wykorzystana przez internet.
to jest odpowiedź na post:
Mam pytanie, mam pakiet włączony nie więcej niż 29 zł na kartę , jednak, gdy skończył mi się środki na karcie, przestał działać internet. Po zalogowaniu się na swoje konto widnieje informacja ze mam jeszcze do wykorzystania 10 gb internetu. Czemu jednak ten internet nie działa na moim telefonie ?
Mam ten sam problem. Podbijam temat.