masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
całkiem ciekawe... jednak "kultura orange" nic dodać nic ująć, a już praktycznie byłem zdecydowany. cóż mam czas jeszcze się zastanowić. co z tego, że oferta jest dobra skoro obsługa poniżej dna w bagnie. nie obaźcie się, ale nic nie zmieniło się od czasu Idei, a po wejściu orange wręcz zleciało naprzysowiowy r.. . Moje ówczesne doznania z ta firmą były tak silnie negatywne, że... hm nie wiem czy nie będę wolał płacic odrobinę więcej, ale za to miec mniej problemów..ech.
Jesli przenosisz numer z Orange na karte na NJU na karte, to wystarczy SMS o tresci NJU pod numer 601 (koszt wg taryfy Orange) - tak jest najprosciej.



