masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam
Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam
Dzień dobry. Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam