masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Witam, też przeniosłem numer ostatnio i tak samo miałem po aktywacji numeru, tzn. 4 dni do końca okresu rozliczeniowego. :)
Ale nic się nie bój działa to na zasadzie takiej:
Jeżeli do 5 lutego włącznie nie będziesz nigdzie dzwonił ani pisał sms, to nic nie zapłacisz. Saldo wyniesie 0 zł, nie będzie obowiązkowej opłaty 9 zł. :)
A po za tym zauważ plusy, jeżeli aktywujesz sobie dzisiaj czy tam jutro usługę "Do komórkowych 19zł" to będzie ona już aktywna od 6 lutego. :)
Czyli następny rachunek zapłacisz o 10 zł mniejszy jeżeli nie korzystasz z tel. stacjonarnego.
Podsumowując nie korzystasz z telefonu przez 6 dni - to nic nie płacisz.
Jeżeli dzwonisz to zapłacisz zgodnie ze stawkami w nju mobile. :)
Ja np. pisałem przez te kilka dni tylko sms, więc zapłaciłem 9 zł.
Pamiętaj żeby mieć włączoną taryfę NJU BUZZ :)
Pozdro