masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Skontaktuj się z BOK - mailowo lub na czacie
Jeżeli problemem jest wyłącznie sprawdzanie stanu konta, to sprawdzisz je logując się na koncie głównym (przez WWW a nie aplikację). Oczywiście musisz podać użytkownikowi numeru dodatkowego swoje dane dostępowe. Dodatkowe doładowanie tez realizuje numer główny - taka jest idea podziału na głowny/dodatkowy
P.S. Co Ci nie wychodzi?
Nie wychodzi mi pisownia. Jak pisze czemu wychodzą mi - <span ></div><div>