masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
No ładnie. Ja również tracę numer po ponad 10 latach użytkowania. Co jest? Faktem jest, że od ostatniego doładowania minęło 187 dni ale powinienem według regulaminu otrzymać sms z powiadomieniem. A tu nic. Nie zwróciłem na to uwagi. Czy ktoś nad tym panuje? To jakaś partyzantka. Doładować nie mogę. Liczę jutro na kontakt, a na razie WESOŁYCH ŚWIĄT XDXDXD.