masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Wczoraj przeniosłam numer do NJU. Przez przypadek włączyłam usługę "miesio 19" chociaż miała być po prostu "miesio". Chciałam zdezaktywować usługę i włączyć tą drugą. Niestety mam od kilku godzin komunikat "usługa w trakcie zmiany". Ile to może potrwać? Napisałam techników, ale nie widzi mi się czekanie kilku dni na interwencje.