masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Spróbuj może zmienić w ustawieniach aparatu telefonicznego tryb pracy sieci na 2 G. Innym rozwiązaniem, niestety kosztownym jest zakup anteny, bądź wzmacniacza sygnału sieci.
Wiem że jest to kosztowne ale chyba nie mam innego wyjścia tym bardziej że mieszkamy w 4 osoby i każdy ma ten problem nieważne w jakiej sieci :/ Może orjętujesz się w sprzęcie albo znasz kogoś kto mi doradzi ? :) Bym był bardzo wdzięczymy ;)
Trzeba było by cały czas mieć podłączone wi-fi w telefonie a to już lepiej wyjść na dwór :/
Czekam na inne pomysły chociaż ten również wezmę pod uwagę ale moim zdaniem jest to taki pół środek :/