profil na forum

nick
pilotka
główny specjalista

moje ostatnie

Przeniesienie numeru + zmiana właściciela

(2020-08-06 22:58 w wątku Przeniesienie numeru + zmiana właściciela)

Hej :) Zadzwoń na infolinię pod numer *610 i zleć migrację numeru dodatkowego do oferty na kartę. Jak już będzie przeniesiony na kartę udaj się wraz z synem do salonu Orange, by wypełnić formularz przerejestrowania. Trzeba zabrać dowody osobiste i kartę SIM. Jak numer zostanie przepisany na syna może on przez stronę lub przez infolinię złożyć zamówienie na migrację z karty na abonament z usługą Bez limitu 29 zł. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Przeniesienie numeru + zmiana właściciela

(2020-08-06 14:50 w wątku Przeniesienie numeru + zmiana właściciela)

Dzień dobry :) Wymaga to jednak wizyty w salonie Orange albo Plusa i to obydwu stron.  Trzeba zabrać dowody osobiste i kartę SIM i wypełnić formularz przerejestrowania. Inaczej każdy mógłby zabrać numer, który należy do innej osoby. Pozdrawiam :) 

ta odpowiedź była przydatna
dla 3 osób

Spóźniona płatność i blokada telefonu przez cały weekend

(2020-08-03 19:30 w wątku Spóźniona płatność i blokada telefonu przez cały weekend)

Hej :) Zawsze warto wysłać przez formularz kontaktowy potwierdzenie dokonania przelewu, bo środki są księgowane tylko w dni robocze. Poza tym, że jest 14 dni na opłacenie faktury, przychodzą też SMS-y przed blokadą, więc warto odpowiednio wcześniej dokonać płatności  :) Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 4 osób

Bardzo wolny internet nju internetowy

(2020-08-03 19:21 w wątku Bardzo wolny internet nju internetowy)

Cześć :)  Pakiet odnawia się wraz z okresem rozliczeniowym, czyli z dniem wystawienia faktury, a nie terminem jej płatności. Aby przywrócić pełną prędkość do końca bieżącego okresu rozliczeniowego można aktywować pakiet 9 GB za 9 zł. Usługę możesz włączyć po zalogowaniu na konto nju mobile w zakładce Usługi  (jeżeli masz inne źródło internetu) ,wysyłając z tej karty SIM SMS-a o treści AKT pod numer 80355 albo kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 690610610. Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 4 osób

Bardzo wolny internet nju internetowy

(2020-07-27 14:42 w wątku Bardzo wolny internet nju internetowy)

Cześć :) Być może w Twoim miejscu zamieszkania są jakieś utrudnienia albo awaria. Wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Podaj dokładną lokalizację, w której występuje problem (wraz z kodem pocztowym). Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 5 osób