masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Przebywam w pobliżu granicy z Białorusią wczoraj telefon polazyl mi się nie wiadomo kiedy z białoruska siecią. .. zanim się zorientowalem co się dzieje na liczyli mi ponad 200zl za transmisję danych mimo że nie przekroczylem granicy tylko pewnie wiatr zawał od wschodu i złapał ich sieć. Dzwoniłem na infolinię stwierdzili ze to moja wina i opłaty naliczone prawidłowo bo powinienem wyłączyć sobie w telefonie automatyczne szukanie sieci. Czy ktoś miał podobny problem i może pomóc w tej sprawie?Reklamacje wysłałem juz przez formularz ale pewnie odrzuca... Pozostaje tylko droga sądowa czy można próbować jeszcze z nimi się dogadać?