masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dopisuję się do tego wątku, bo strona NJU ie pozwala mi na stworzenie wątku nowego. Pojawia się błąd 409. Z góry przepraszam za zamieszanie. Mam krytyczne uwagi co do skonstruowania strony internetowej
NJU. Mimo wielokrotnych prób nie byłam w stanie znaleźć odpowiedzi na
tak bagatelny temat jak opcja "Nie chcę lejka" w połączeniu z usługą
"Wszystko komórkowe dziennie". Chodzi mi o zasady funkcjonowania opcji
"Nie chcę lejka" . Z opcji "Wszystko komórkowe" byłam zadowolona, dramat
zaczynał się gdy chciałam skorzystać z nawigacji. Połączenie z
internetem rwało się, telefon nagminnie blokował się. Słowem nic nie
działało jak należy. Podejrzewam że to wina zbyt dużego ograniczenia w
prędkości internetu. Na stronie NJU są opisy prawie wszystkich opcji,
ale brak jakichkolwiek informacji na temat opcji "Nie chcę lejka" - ile
będzie kosztowało połączenie z internetem, jaka będzie jego szybkość,
Chcę połączyć tę opcję ze "Wszystko komórkowe dziennie".