masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam to samo, tyle że u mnie jest pierwszy rachunek za nr główny i dodatkowy na niecałe 100 zł... Również nie korzystałem z żadnych usług premium, międzynarodowych itp., na rozliczeniu szczegółowym są normalnie naliczane standardowe połączenia. Poszła reklamacja, jestem ciekawy rozwiązania.
Reklamacja uznana, teraz jest tak jak powinno czyli niecałe 50 zł - 29 zł za główny + niecałe 9 zł za dodatkowy jako wyrównanie za wcześniejszy okres + 9 zł za dodatkowy jako przedpłata z góry na kolejny okres rozl.