masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Ręczna zmiana operatora roamingowego? Sprawdzenie czy nie ma blokady transmisji danych w roamingu, bo jak pakiet w kraju został wykorzystany to się nie połączysz.
Blokady żadne niesą aktywne a cały pakiet internetu w romingu jest dostępny
to jest odpowiedź na post:
Trzeba oprócz transmisji danych włączyć dane w roamingu i zrestartować potem telefon. Powinno zadziałać.
Niestety ta opcja już sprawdzona i niepomaga wraz brak internetu.Jakieś inne propozycje...
</div>