masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Sprawdź szczegółowe rozliczenie które otrzymałaś wraz z f-ra. Tam szukaj za co i ile masz naliczone. Jeśli był jakiś błąd to w reklamacji uzyskasz odpowiedź. Może coś z systemem skoro właśnie roaming został zniesiony.
rozmawiałam z doradcą nju, powiedziano mi że kwota naliczona jest prawidłowo, że wcześnej w roamingu koszt to był 19gr/min a teraz za połączenia międzynarodowe jest 2zł/min. zaproponowano mi rozłożenie kwoty w ratach. żadnego smsa nie dostałam wcześniej że takie są kwoty naliczane za rozmowy, gdybym wiedziała ograniczyłabym kontakt. nie wiem czy ten wyłączony roaming to podpucha czy kpina