masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
próbuję zmienić pin, który znam, chyba, że mi się sam magicznie zmienił, ale wyskakuje mi, że jest nieprawidłowy... próbuję drugim kodem, wpisuje puk, i też pisze, że za ileś prób będzie karta zablokowana... najlepsze jest to, że jak włączam telefon, to na pin się nie odblokuje, ale na puk owszem, ale dopiero za 3cim razem jak go wpiszę... to są jakieś jaja z tymi kodami, zróbcie coś z tym, bo jak mi się telefon kiedyś zresetuje i zapomnę mieć puku przy sobie, to zrezygnuję z tego waszego nju, bo już mnie to irytuje...