masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
nju-klient napisał "Jak dla mnie faktura błędnie wystawiona i z miejsca powinna być kara z US, bo pewnie przez kolejne X miesięcy w Orange nikt palcem nie kiwnie". Niestety do tej pory nikt palcem w tej sprawie nie kiwnął, a minęło już 21 miesięcy!!! Też nie rozumiem Jak można żądać zapłaty za jeszcze niewykonaną usługę. To może w sklepach zaczną żądać zapłaty za to co będziemy chcieli kupić jutro, za tydzień a może za miesiąc ? Prawdę mówiąc szukałem tu jakiejś podpowiedzi.