masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ja dwukrotnie zgłosiłam już w NJU sytuację o absurdalnych sms o 2, 4 czy 5 w nocy i to w niedzielę.
Za pierwszym razem dzwonili z przeprosinami, więc nic nie zrobili, za drugim razem dostałam informację, że "Powiadomienia SMS wynikają z artykułu 63a Prawa Telekomunikacyjnego, gdzie Operator jest zobowiązany do "natychmiastowego, nieodpłatnego informowania Abonenta o przekroczeniu przez Abonenta limitu w ramach wybranego przez Abonenta pakietu lub usługi". I tu jest ten absurd bo sms dostałam jak z pakietu 60 gb zostało mi jeszcze 51 gb do wykorzystania, więc nie rozumiem o jakim przekroczeniu mowa.
I nie chodzi o to żeby sobie ściszać telefon, tylko o absurdalność tej sytuacji i tego, ze nie mogą tego zablokować a tłumaczenia są z d....
Nie ma problemu żeby taki sms dostać w dzień, ale jak dla mnie noc jest "święta" i naruszanie czyjegoś spokoju bo automat coś wysyła jest karygodne.