masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Po zablokowaniu telefonu potrzebuje kod PUK. Niestety nie jestem w miejscu, w którym mam umowę więc ani PUKu ani superpinu nie mogę aktualnie zobaczyć. Czy jest możliwość odzyskania kodu PUK? Mogę podać swoje dane w celach autentykacji. Prosiłem o przesłanie kodu na e-mail jednak Pani z BOKu powiedziała że bez superpinu to niemożliwe. Czyli w przypadku zgubienia umowy, klient nie ma możliwości zrobienia niczego?
Bardzo proszę o pomoc.
Kamila Drutowska Kuznica ługowska 22
chciała bym odzyskać kod PUK