masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Mam tak samo, a fakturę dostałem na 80zł. Co najciekawsze, mam wyłączony internet w telefonie, bo moja komórka nie jest przystosowana do korzystania z niego, więc mój rachunek maksymalny powinien wynieść 38zł ! Złożyłem reklamację, odpowiedzi nie dostaję. Nie mogę pobrać faktury, sprawdzić spisu połączeń... totalnie nic! Miesiąc temu też nie mogłem pobrać faktury.