masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Jakby komuś już cierpliwości zabrakło - ja jeszcze pozostanę klientem - to znalazłem taką alternatywę dla siebie:
http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte
Z tego co wiadomo to Orange zdemontował antenę z budynku stojącym na rogu ulic Kaliskiego i Kocjana. I stąd problemy z zasięgiem.
Nju czy jesteście w stanie powiedzieć czy to w ramach prac serwisowych i antena pojawi się tam z powrotem? Czy już tak zostanie?
Mówiąc wprost: czy szukać innego operatora czy lojalnie poczekać?
Jeszcze w temacie:
https://nasz.orange.pl/t5/Sieć-i-dostępność-usług/Brak-sieci-Bemowo-Warszawa/m-p/18389
Słychać coś w temacie?
Dziś jeździłem po okolicy i EDGA łapałem
Dołączam się do sprawy.
Od 1 lutego 2017 r. jestem klientem nju i na Bemowie w Warszawie zauważyłem to samo. Mianowicie bardzo słaby zasięg LTE. Telefon praktycznie cały czas przełącza się na HSDPA. Głównie przebywam na Dywizjonu 303 (pomiędzy Lazurową a Powstańców Śląskich) i w okolicach WATu. Daje się tam zauważyć problem z zasięgiem LTE.
Kojarząc fakty: od jakichś 2 tyg. w okolicy WAT w jednym miejscu jest problem z płatnością kartą. Pani powiedziała, że podobno Orange jakąś antenę zdjął...