masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Ale ja nie używałam numeru tymczasowego. Do momentu przejścia do nju korzystałam ze starej sieci, nie wykonałam ani jednego połączenia z numeru tymczasowego. Z nowej karty zaczełam korzystać w dniu kiedy stara sieć przestała działać.
Mam to samo. Do zapłacenia 41 zł, podczas gdy mam wybraną usługę za 29 zł. Na numer stacjonarny zadzwoniłam raz i rozmowa trwała 22 sekundy. Przejrzałam spis połączeń i za transmisję danych mam naliczone 32 zł. To była pierwsza i chyba ostatnia faktura w tej sieci, jak nie dostanę sensownej odpowiedzi i korekty to uciekam stąd jak najdalej.