masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Kupiłeś nowy?
Czyli używasz ? No u mnie chyba w ogóle jest kłopot z LTE. Ja raczej mam inny problem, 3420 nie wydala prądowo z e3131
A co za różnica ? Że używany ?
No masz rację.... Ciągle są jakieś problemy.masz ten sprzęt ?
Sprzęt super tylko ta cena
o jakim routerze mówisz?
no u mnie wyszło chyba ze problem lezy w tym, ze router nie wydala z zasilaniem modemu....
sam nie wiem co z tym uczynić... czy kupić moze nowy sprzet czy na razie włozyc kartedo starego tel i korzystac z theteringu ?