masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
nju_klient
To nie wina telefonu. Problem weryfikowałem na 3 różnych kartach sim (1 orange i 2 w nju) oraz na dwóch różnych aparatach tel na różnych wersjach Androida. Przed chwilą zanotowałem sobie kilka prób takich połączeń i za chwilkę wysmaruje zgłoszenie. Dodatkowo mam skargi od sąsiadów, którzy także korzystają z Orange.
cmk
Najbardziej wkurza to, że zasięg w standardzie 3G niby jest full. Niestety działa jak jakaś podpucha. Gdy się przełączam na 2G to nie ma żadnego problemu...tyle że z netu nici. Zaś 4G łapie tylko poza budynkiem (i to zależy, z której jego strony stoje). Wiedząc, że tego zasięgu w standardzie 3G tu nie ma to bym do nju nie przechodził...Dopóki miałem Playa (który z sygnałem też tu nie powalał) to jakoś to działało (używał roamingu sieciowego i pdpdb przełączał się na T-mobile bo ten zasięg wydawał się tu najbardziej ogarnięty). A z Orange jest jakaś qpa.



