masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam, doładowania przez banki i strony internetowe działają już poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
W moim przypadku również nie mogę doładować elektronicznie numeru telefonu. Numer był przenoszony z PLAY o i ile ma to znaczenie. Napisałem wczoraj zgłoszenie techniczne, które jak na razie zostało bez odpowiedzi. Więc postanowiłem napisać też w tym miejscu z nadzieją , że przyśpieszy to rozwiązanie dość poważnego dla problemu.
Identyfikator:1455053747