masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
U mnie sytuacja jest taka sama, tyle że od dłuższego czasu.
Od około 3 miesięcy naliczają mi koszty za połączenia internetowe.
2 miesiące temu przegapiłem sprawę i zabrali mi ponad 25 złotych, miesiąc temu okradli mnie na ponad 50 złotych ale po mojej interwencji zwrócili część kosztów.
Dziś znów zabrali mi ponad 70 złotych, czekam na szybki zwrot kosztów bo jutro wyjeżdżam w góry a mam 0.00 na koncie !!