masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
W zasadzie to nie wiem, dlaczego taka informacja jest drukowana. Oficjalnie BOK dało mi odpowiedź, że superpin jest ustalany podczas tworzenia umowy, a jeśli tego się nie zrobi, to można to zrobić dzwoniąc do konsultanta. Ciekawostką jest to, że jeśli do głównej karty dobierzemy nju dodatkowy, nju internetowy, tak byśmy na jednym koncie mieli kilka numerów, to superpin ustalony dla głównego numeru obowiązuje dla pozostałych.
możecie mieć wyłączone lub nieskonfigurowane przekazywanie połączeń w opcjach "gdy zajęty" i "gdy poza zasięgiem". Ma być tam wpisany numer +48500111333