masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
To ja odświeżę temat z prośbą o doprecyzowanie:
Czy po uruchomieniu przekierowania koszty przekierowanych połączeń traktowane są dokładnie tak samo jak koszty własnych połączeń? Tzn. nie mogą przekroczyć określonego pułapu?
Zastanawiam się nad użyciem abonamentu w Nju do zaliasowania starego numeru do nowego, chcę się upewnić, czy koszty nie będą kosmiczne :)
Mnie właśnie doliczyło i przez przekierowanie mam fakturę na 115 zł, a moje max ustawione to 39 zł na wszystko. Przekierowania są dodatkowo płatne