masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Też mi się to przydarzyło - zgłosiłem właśnie reklamację do nju i mam nadzieję, że problem będzie rozwiązany w miarę szybko (większość mojej rodziny jest w PLAY).
Podobnie jak ollla sądzę, że wina leży po stronie PLAY.
Przenosiłem swój numer już kilka razy pomiędzy różnimi sieciami i tylko w przypadku przejścia z PLAY do NJU pojawił się taki problem - widocznie taka mała "zemsta" fioletowych ;)