masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Lepiej nie nawiązywać czatu z konsultantem :) Chyba że lubisz popisać z komputerem, i to jeszcze dość nieogarniętym, jedyna odpowiedź to proszę skorzystać z formularza na stronie lub zadzwonić pod numer..... :)
Lepiej nie nawiązywać czatu z konsultantem :) Chyba że lubisz popisać z komputerem, i to jeszcze dość nieogarniętym, jedyna odpowiedź to proszę skorzystać z formularza na stronie lub zadzwonić pod numer..... :)
Komedii ciąg dalszy, o godzinie 21:17 dostałem smsa iż mam do wykorzystania 5 GB internetu z najszybszą prędkością a potem bez limitu 64kb/s bla bla, tylko że do godziny 20 już wywaliłem 2 GB ktore miały być, skoro miałem 5GB bo już mi wlazła nowa oferta to gdzie są pozostałe 3GB? Zaginione w akcji pewnie :) Nju Mobile, przysyłają list że zwiększają ilość szybkiego internetu, a nie ogarniają tego od strony technicznej. Czyli krowa która dużo muczy, mało mleka daje. elo
Złóż reklamację, a najlepiej zmień sieć
<span >Przecież nju buzz to oferta wszystko w jednym i tam jest internet No Limit. Fakt śmieszny bo kilka kb na sekunde ale jest :P Od 28 sierpnia ma byc 5 gb LTE i po wyczerpaniu tego no limit 64 kb/s , nie będzie tak, ale oferta dobra :)