masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam od około 2 tygodni mam zablokowane sms oraz internet w taryfie nju buzz, połączenia mogę wykonywać ale zwykle muszę się próbować łączyć kilka razy, sprawdzałem na innym telefonie, jest dokładnie to samo, w innych sieciach wszystko działa. pomoc z *610 odpada bo nie mogę się połączyć w ogóle a formularz do nju wisi od kilku dni i nikt nie odpisuje.
Ja mam tak samo może ktoś Nam odpowie