masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Na stronie głównej NJU masz możliwość założenia konta. Wtedy też masz tam możliwość zarządzania swoim kontem, usługami itd a także możesz wprowadzić swoje dane.
to ma być żart, nabijanie postów/punktów czy coś jeszcze innego?!
Twoja odpowiedź do tego wątku nic nie wnosi,
Proszę obsługę techniczną o odpowiedź w jaki sposób KROK PO KROKU, gdzie należy wejść, aby zrejestrować numer.