masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Wpisuję wiadomość jeszcze raz z uwagi na te kosmiczne krzaki powyżej, które nie wiadomo skąd:
Od dwóch dni nie mogę wysyłać smsów. Konfiguracja w telefonie OK, ustawiony numer
centrum sms : +48501200777, czyli prawidłowy. Wiem, że znajomi mnie nie
poblokowali u siebie;) Co robić?
Ze strony obsługi nju cisza, oczywiście, totalna zlewka, zero reakcji.
Hej, to jest słuszna uwaga.
Sama miałam ten problem, wypełniając formularz.
Nazwę miejscowości, w której jestem zameldowana wpisałam również jako pocztę, podając poprawny kod pocztowy.
Formularz przeszedł.
to jest odpowiedź na post:
Witam od jakiegoś czasu próbuje zdjąć kod PIN i coś nie idzie,wybieram opcje wyłączenia kodu PIN wpisuje poprawny pin i wyskakuje mi że błędny pin,prosze o pomoc
Podbijam temat - mam ten sam problem.
Wczoraj otrzymałam kartę sim z nju (abonament) i chcę aktywować, a nie mogę, bo wyskakuje mi błędny kod pin.
Co z tym zrobić?