forumnju na kartęofertaDlaczego nie dziala mi LTE?

Dlaczego nie dziala mi LTE?

 

Dlaczego nie dziala mi LTE? (2015-07-26 22:41)

nie działa LTE

 

Dlaczego nie dziala mi LTE? (2015-07-27 10:21)

A wcześniej działało ? Coś więcej może byś napisał.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~berezaka

 

Dlaczego nie dziala mi LTE? (2015-12-23 16:47)

to jest odpowiedź na post:

A wcześniej działało ? Coś więcej może byś napisał.


Spełniam wszystkie warunki i nic

~dawid23260

 

Dlaczego nie dziala mi LTE? (2015-12-25 18:42)

A kartę sim masz z oznaczeniem <strong>usim</strong> ?
<a href="http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim">http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim
Tutaj masz też troszkę opisane :
<a href="http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,LTE-w-nju-mobile">http://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,LTE-w-nju-mobile 

 

Dlaczego nie dziala mi LTE? (2016-01-16 16:32)

0. Przede wszystkim SPRAWDŹ czy jesteś w ZASIĘGU SIECI LTE
1. Sprawdź czy Twój telefon ma możliwość obsługi LTE
jeśli tak:
2. sprawdź czy masz włączone w ustawieniach sieciowych telefonu LTE
jeśli tak:
3. Wymień kartę poprzez zgłoszenie w formularzu kontaktowym na kartę z obsługa LTE
jeśli wymienisz a LTE dalej nie będzie działać a wszystkie powyższe warunki będą spełnione:
4. Napisz do operatora poprzez formularz kontaktowy prośbę o zweryfikowanie czy na Twoim koncie zostały włączone wszystkie ustawienia gwarantujące działanie usługi LTE


pozdrawiam,
Piotr

[edytowane przez samsung7 o 16:33 w dniu 2016-01-16]

odpowiedź

Dlaczego nie dziala mi LTE? | samsung7 (16.01.2016, 16:32)

0. Przede wszystkim SPRAWDŹ czy jesteś w ZASIĘGU SIECI LTE
1. Sprawdź czy Twój telefon ma możliwość obsługi LTE
jeśli tak:
2. sprawdź czy masz włączone w ustawieniach sieciowych telefonu LTE
jeśli tak:
3. Wymień kartę poprzez zgłoszenie w formularzu kontaktowym na kartę z obsługa LTE
jeśli wymienisz a LTE dalej nie będzie działać a wszystkie powyższe warunki będą spełnione:
4. Napisz do operatora poprzez formularz kontaktowy prośbę o zweryfikowanie czy na Twoim koncie zostały włączone wszystkie ustawienia gwarantujące działanie usługi LTE


pozdrawiam,
Piotr
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

242 gości i 0 zalogowanych użytkowników