forumnju na kartęusługiJakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"?

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"?

 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-07-21 11:51)

Dzień dobry.
Absolutnie nigdzie nie jest wyjaśniony skutek finansowy dla klienta aktywującego usługę "do komórkowych za 19 zł". 
Czy jej aktywacja oznacza:
- stałą comiesięczną opłatę w kwocie 19 zł bez względu na czas rozmów ?
- czy może stała opłata 19,- zł plus koszty "nielimitowanych rozmów" do kwoty 19,- zł, co daje razem kwotę 38,-zł miesięcznie.


Z czym wiąże się wyłączenie tej usługi usługi - ze wzrostem wysokości rachunku czy jego zmniejszeniem (jeśli jest to comiesięczny haracz 19,- złotowy) ?
Poza tym - absolutnie nigdzie nie znalazłem informacji czy podawane w ofercie i reklamach kwoty są netto czy brutto.
Tak nie jasnego, zagmatwanego "cennika i regulaminu" w życiu nie widziałem a żyję 58 lat.

~wladek83

 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-07-21 16:38)

to mało widziałeś i jak widać wiek nie przesądza o doświadczeniu.

Temat wielokrotnie wałkowany.
Będziesz płacił za minutę zgodnie z cennikiem, czyli 0,19zł/min ale sumarycznie nie zapłacisz więcej niż 19zł za połączenia komórkowe w danym okresie rozliczeniowym.

P.S. Jeśli w cenniku nie znalazłeś informacji, że to są ceny brutto to sugeruję całkowitą rezygnację z telefonu.
Od zawsze uważam, że umowy powinni zawierać ludzie świadomi tego co robią, bo inaczej mogą sobie zrobić krzywdę.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~wladek83

 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-07-22 19:10)

Znasz takie powiedzenie Marka Twaina:
"Lepiej milczeć i wydawać się głupim niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" ?
Zastosuj się i nie pokazuj publicznie swego chamstwa i złośliwości, bo nikomu tym nie zaimponujesz, chyba że kibolom lub gimbazie.


Założyłem temat, bo mam wątpliwości - skoro "nju buzz" miał być z założenia i zgodnie z umową płatne w wysokości do 19,- zł, to dlaczego jest to domyślnie wyłączone a dopiero po zalogowaniu się na konto można tę usługę włączyć?
Przed jej aktywacją płaciłem mniej, czasami poniżej 10,- zł. Odkąd ją aktywowałem płacę zawsze powyżej 39,90 a nawet 59,- zł. Nie korzystam z internetu, tylko rozmowy komórkowe krajowe i sms-y.
Przecież to jest nie normalne i niezgodne z deklarowaną przez operatora kwotą, która mnie skłoniła do podpisania tej umowy, "nju buzz".
A 19,- zł na komórki plus 9,- zł na smsy to razem max. 28,- zł a nie 59,- zł !


Jeśli ktoś chciałby coś napisać to bardzo proszę - merytorycznie i na temat. Bez aluzji co do wieku i niemożliwości ogarnięcia umów.


Dostałem maila od Pana Wojciecha Bartnika z nju, oto jego treść:
Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana zgłoszenie dotyczące fakturowania.

Pozdrawiam
Wojciech Bartnik
nju mobile



<font color="#222222" face="arial, sans-serif">i oczywiście nie ma żadnego załącznika. </font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">
</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Taka jest najwyższa jakość usług BOK w nju. Ja pytam dlaczego są tak wysokie rachunki a Pan Bartnik nawet załącznika wysłać nie potrafi. To jak on cokolwiek wyjaśni?! Jestem przekonany, że tym załącznikiem był cennik.</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Czy totalne spławienie klienta.</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Więc informuję Pana, Panie Bartnik, że rezygnuję z Waszych usług z uwagi na brak możliwości rzetelnego rozpatrzenia skarg na wysokość rachunków oraz brak jakiegokolwiek zaangażowania pracowników BOK w korespondencję z klientami.</font>

[edytowane przez wladek83 o 19:10 w dniu 2015-07-22]
 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-07-22 19:58)

Nju Buzz jest to oferta abonamentowa w której minimalny rachunek to 9 zł a max może być ho ho. Ilość minut x 0.19 zł itd.
Aby mieć kontrolę i dużo mniejsze rachunki możesz sobie włączyć usługę do komórkowych za 19 zł / same rozmowy na nr komórkowe / lub jak np ja za 39 zł mam stacjonarne, sms MMS i 2 GB danych. Jeśli tej usługi nie włączyłes to nie miej pretensji do sieci tylko do siebie. Może kolega wyżej napisał w zbyt ostrym tonie ale trochę racji tam jest. Warto trochę się wysilić i poświęcić trochę czasu na przeczytanie o ofercie i regulamin trochę przejrzeć  ;) Tak że Buzz to niekoniecznie 19 zł na f-rze ... 
W cennika wszystkie ceny są brutto.

[edytowane przez s-krobek o 20:11 w dniu 2015-07-22]
 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-07-23 17:14)

@wladek83

Cennik masz tutaj:
http://www.njumobile.pl/b/articles/cennik/cennik-uslug-w-ofercie-nju-z-rachunkiem.pdf
skoro piszesz, że jest on dla Ciebie zagmatwany i nie wiesz czy ceny są brutto, czy netto, choć jest to wyraźnie napisane na pierwszej stronie to co mogłem pomyśleć.
Jedyna opcja jaka została to ta, że nie masz zielonego pojęcia co podpisałeś i o co chodzi w tej ofercie.

Na fakturze masz napisane za co masz naliczone opłaty.
Jeśli źle naliczyli opłaty, wbrew aktywnym usługom na Twoim koncie to reklamacja i po sprawie, w ostateczności skarga do UKE.
Jeśli ktoś z BOK dał ciała i nie masz załącznika to napisz kolejne zgłoszenie, że brakuje obiecanego załącznika i nadal nie wiesz o co chodzi, bądź stanowczy i cierpliwy.

Lecz w praktyce w większości przypadków winę ponosi sam klient, bo coś mu się wydawało i nie przeczytał ze zrozumieniem cennika i regulaminu promocji, bądź nie pytał w BOK, salonie itp. jak miał wątpliwości. Problem w tym, że mało kto potrafi przyznać się do własnego błędu, tylko za wszelką cenę będzie szukał winy u operatora.

Owszem operatorzy czyhają na kasę klienta dlatego operatora trzeba trochę traktować jak cwaniaka, który chce Nas oszukać. Oni doskonale wiedzą, że większość społeczeństwa nie rozumie umów, które podpisuje, a potem dostają rachunki na kwoty wyższe niż im się zdawało. Kilka czy kilkadziesiąt złotych na jednego abonenta to w skali kraju już jakiś konkretny pieniądz, będzie na nową furę dla prezesa, czy inne waciki dla żony prezesa ;)

 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-11-18 20:01)

Witam,
Ponieważ również, po przeczytaniu pełnej oferty i regulaminu nju byłam przekonana że jest to dla osób prywatnych więc kwoty powinny być podawane, jak u innych operatorów brutto, jakież było moje zdziwienie kiedy po wyborze pakietu wszystko komórkowe do max 29 i otrzymaniu pierwszej faktury okazało się że jest to kwota netto. Dodam że przed pierwszą faktura otrzymałam dodatkowo do zapłaty kwotę 1,89 ? nie mam pojęcia za co, podobno aktywacja jest gratis.  Chciałam dobrać kolejne numery ale chyba czas zmienić sieć :(
 
 
 

~ewa

 

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi "do komórkowych za 19 zł"? (2015-11-19 01:34)

Ewa śmiem wątpić, czy w ogóle patrzyłaś na billing szczegółowy, bo tam masz rozpisane za co są opłaty i skąd wynika ostateczna kwota faktury, więc nie ma problemu, aby sprawdzić za co jest owe 1,89zł oraz skąd się wzięła kwota powyżej 29zł, a nie pisać bzdury, że to kwota netto albo, że nie masz pojęcia.
Pisanie rzeczy jako pewników ale nie popartych faktami tylko na zasadzie "wydaje mi się" jest żenujące ale widzę, że bardzo popularne.
Czytanie ze zrozumieniem to indywidualna umiejętność, dlatego sama zmiana operatora (sieci) wiele w tym zakresie nie pomoże.

Sprawdź rachunek szczegółowy, przeanalizuj go dokładnie i ze spokojem i wtedy napisz co z tego wynika, za co i ile zapłaciłaś.

odpowiedź

Jakie konsekwencje finansowe po włączeniu usługi " | do komórkowych za 19 zł" (?)

Dzień dobry.
Absolutnie nigdzie nie jest wyjaśniony skutek finansowy dla klienta aktywującego usługę "do komórkowych za 19 zł". 
Czy jej aktywacja oznacza:
- stałą comiesięczną opłatę w kwocie 19 zł bez względu na czas rozmów ?
- czy może stała opłata 19,- zł plus koszty "nielimitowanych rozmów" do kwoty 19,- zł, co daje razem kwotę 38,-zł miesięcznie.


Z czym wiąże się wyłączenie tej usługi usługi - ze wzrostem wysokości rachunku czy jego zmniejszeniem (jeśli jest to comiesięczny haracz 19,- złotowy) ?
Poza tym - absolutnie nigdzie nie znalazłem informacji czy podawane w ofercie i reklamach kwoty są netto czy brutto.
Tak nie jasnego, zagmatwanego "cennika i regulaminu" w życiu nie widziałem a żyję 58 lat.

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników